torsdag 10 april 2008

Fyndat

Har äntligen kunnat lägga beslag på datorn.
Min man sitter som klistrad vid den större delen av tiden :)
(Vet att han kommer att läsa detta - Puss på dej!)

Idag när jag var i stan och hade klippt mig, så hade jag en stund över innan jag skulle börja jobba.
Kom på att Erikshjälpen hade öppet, så det blev en snabb tur dit.
Där fanns en hel del som var intressant, men det går ju inte köpa allt, fniss.
De hade bl.a gott om gamla symaskinsbord. Så ett sådant kommer nog att få flytta hem till mig vartefter.
Men det blev några få utvalda saker som inte kunde få ligga kvar.
Jag köpte ett litet fat i pressat glas, för jag tänker göra en lampa av den + två skålar.
Har sett det på någon annan blog och föll pladask för idén.
Denna sötnosen slank oxå ner:
Får se var jag ska ha den.
Gillade även denna skarpt:

Hon är dock lite kantstött, så jag vet inte om jag ska fixa till henne med lite lera och sedan måla henne. Vad tycker ni?

Fick tjejerna för 15:-/st, så jag var nöjd när jag körde därifrån.

Inga kommentarer: